Ik heb mijn Cadeaubon Brugge gekocht maar ik krijg geen mail. Wat kan ik doen?

Dat is niet zo fijn maar kan uitzonderlijk voorvallen. Controleer zeker eerst je spamfolder van je mailbox. Daarnaast kijk je best ook eens of het geld van je rekening is gegaan. Als dat niet zo is, probeer je best nog eens opnieuw. Mocht er dan nog een probleem zijn, stuur ons gerust een mailtje via ons contactformulier en we proberen zo snel mogelijk een oplossing te zoeken voor jou.

Mijn Cadeaubon Brugge kopen
Hebben jullie enkel een stadsbon?
Hebben jullie ook cadeaubon per thema?
Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen van mijn Cadeaubon Brugge. Wat doe ik nu?
Ik heb mijn Cadeaubon Brugge gekocht maar ik krijg geen mail. Wat kan ik doen?
Is er een verschil tussen een Cadeaubon Brugge die ik online koop of in een verkooppunt?
Kan ik een Cadeaubon Brugge enkel online kopen?
Kan ik een Cadeaubon Brugge kopen vanuit het buitenland?
Kan ik een persoonlijke boodschap op mijn Cadeaubon Brugge schrijven?
Kan ik mijn Cadeaubon Brugge laten opsturen?
Kan ik via factuur betalen als consument?
Kan ik zelf de waarde bepalen van de Cadeaubon Brugge?
Moet ik de app downloaden om een Cadeaubon Brugge te bestellen?
Ontvang ik mijn Cadeaubon Brugge onmiddellijk?
Waar kan ik een Cadeaubon Brugge kopen?